Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 3
im. Janusza Korczaka w Nysie
ROK SZKOLNY 2024/2025
Przewodniczący: RADOSŁAW MAJKUT
Zastępca: ANNA FORNALCZYK
Sekretarz: SABRINA BŁAJDA
Komisja rewizyjna: Donata Zabilska, Jędrzej Bialik
Konto Rady Rodziców:
„SKO KONTO DLA RADY RODZICÓW” PKO BANK POLSKI S.A.
24 1020 3714 0000 4302 0337 0301
Informacja dotycząca UBEZPIECZENIA - 2024/2025
Płatność składki może być realizowana w dwóch wariantach
1. Płatność tradycyjna w Szkole, w wyznaczone przez ubezpieczyciela, dni: 10.09.2024 r. w godz. 15.30-18.00 i 24.09.2024 r. w godz. 15.30-17.00
2.Wybór oferty i płatność poprzez stronę https://nnwdlaszkoly.pl/oferta/6RbE9K
Kontakt:
Grzegorz Bukartyk - 509 520 898 lub 669 669 635 w godz. 8.00 - 16.00
Konkurs wpłat na fundusz Rady Rodziców
1. Konkurs skierowany jest do wszystkich Uczniów Szkoły, ich Rodziców i Opiekunów. Do konkursu przystępują poszczególne klasy 1-8 wpłacając pieniądze.
2. Celem konkursu jest zachęcenie Rodziców i Uczniów do przekazywania dobrowolnych wpłat na fundusz Rady Rodziców.
3. Konkurs polega na zebraniu w poszczególnych klasach środków pieniężnych i przekazanie ich na fundusz Rady Rodziców. Wyliczeniu będzie podlegać kwota zebranych środków na jednego ucznia w danej klasie (suma wpłat/liczbę uczniów w klasie) oraz ilość wpłat w stosunku do liczby uczniów.
4. Z wpłat na rzecz Rady Rodziców są zwolnieni uczniowie, którzy przebywają w ośrodkach pozbawionych opieki rodzicielskiej.
5. Nagrodą w konkursie są środki pieniężne, które klasa może przeznaczyć na cele klasowe, np. dofinansowanie wycieczki, wyjazd do kina lub teatru, itp.
6. Nagrodę otrzyma każda klasa, która zbierze 100% środków w przeliczeniu na jednego ucznia.
7. Konkurs trwa do 31 grudnia 2024 r. Wpłaty dokonane po tym terminie nie będą brały udziału w konkursie.
8. Wpłaty należy uiszczać na konto bankowe nr 24 1020 3714 0000 4302 0337 0301. W tytule przelewu należy podać: Klasę/ilość dzieci w klasie/ile dzieci ma rodzeństwo w szkole.
9. Jeśli w klasie są dzieci z ośrodków opiekuńczych lub z jakiegoś powodu nie mogą uiścić składki prosimy przekazać informację w sekretariacie szkoły.
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas zebrania Rady Rodziców w dniu 27 stycznia 2025 r.
11. Wysokość przyznanej nagrody ustalana jest przez Radę Rodziców w zależności od dostępnych środków finansowych w danym roku szkolnym.
12. Po wydatkowaniu wygranej klasa zobowiązana jest do rozliczenia się z wydatków. Rozliczenie może opierać się o paragony lub faktury VAT.
Przewodniczący RR